BOOK: "7 razy dziś" Lauren Oliver

Ostatnimi czasy wpadłam w wir czytania ... oczywiście, jak to zawsze była, ktoś musiał na tym ucierpieć i nie byłam to ja:P

Pierwsza książka Lauren Oliver okazała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na 21 języków.
Szczerze mówiąc na początku mnie nie zachwyciła. Pomyślałam sobie: książka dla licealistów, ale dałam jej szansę i zostałam mile zaskoczona. Nie mogłam od niej się oderwać.
Treść jest o młodej licealistce, która ma wypadek wracając z imprezy z kumpelkami. Budząc się następnego dnia, zauważa, że to wczorajszy dzień, i tak przez 6 kolejnych dni przeżywa ten sam dzień od nowa - > Dzień Świstaka.
Kończąc - > zakończenie mnie nie zadowala ...


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.