upolowany:)

Tak jak zawsze sobie obiecuje, że wcześniej wstanę i jak zawsze wstaje o wiele później, tak dzisiaj też to się stało.

" Z rana" pojechałam w końcu  zapolować na wyczekiwane okazje, obeszłam cały Pasaż Grunwaldzki, ale już od wejścia wiedziałam, że płaszczyk z Croppa jest mój. A w dodatku zrobiłam interes życia, bo był przeceniony na 129 PLN a ja dzięki karcie GLAMOUR zapłaciłam za niego jedyne 65 PLN.
Wstąpiliśmy również do Flo, gdzie urzekły mnie dwa króliczki, są boskie:)
Jednym słowem dzień uznaje za bardzo udany, poza tym, że zrobiłam za ostrą pomidorówkę i przesoliłam ziemniaki:(







4 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.