zachcianka

Od dłuższego czasu, chodziła za mną chęć na chińszczyznę, uwielbiam ją. 
Ja się ucieszyłam, że w Lidlu był Chiński tydzień, więc zakupiłam sobie "odpowiedni" zapas "chińskiego" makaronu.

I tak zrobiłam makron z polędwiczkami wieprzowymi - mniami:)
Do dania wykorzystałam:

500 g polędwiczki wieprzowej - pokrojona w paseczki
paprykę czerwoną, żółtą i zieloną - pokrojone w paski
cebulę - pokrojona w drobną kosteczkę
czosnek - sprasowany
całe opakowanie makaronu
dwie łyżki sosu ostrygowego
dwie łyżki sezamu


A Wy macie jakieś sprawdzone przepisy na chińskie dania???
Może się podzielicie???



Pozdrawiam
Asia:)




9 komentarze:

  1. u mnie sie jutro tn tydzien zaczyna. a mieli cos fajnego slodkiego z tego tygodnia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz co nie wiem, bo akurat nie zwracałam na to uwagi:)

      Usuń
  2. Ależ pyszności;) Aż mi ślinka cieknie bo głodna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolorowe dania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym się raczej pałeczkami nie najadła haha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zrobiłaś mi smaka na chińszczyznę!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dziękuję za przepis zrobiłam dokładnie jak napisałaś PYCHAAAAAAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.