podsumowanie zimowego wyzwania u Jest Rudo

Jak tylko dostałam info o wyzwaniu, ucieszyłam się.
Co prawda w swoich zbiorach komputerowych pełno mam fotolist. Zawsze sobie obiecuje, że dam radę, bo przecież to nie jest trudne. Ale niestety wychodzi jak wychodzi.
Tym razem chciałam być ambitniejsza.
Niestety nie ukończyłam wyzwania. WSTYD.
Ale nie chciałam tego zrobić na odwal się. I tak jest z siebie zadowolona. To było bardzo fajne ćwiczenie i super zabawa.
A teraz do rzeczy.
Zdjęcia starałam się na bieżąco wrzucać na FB lub na niedawno założonego instagrama (joanna.m_k).

Więc zaczynamy:

#1 w oknie
























#2 kubek























#3 płomień

 #4 blisko

#5 na okrągło
 #6 w bieli

#7 jak słodko - mój synek przesyła mi całusa


#8 tylko zimą

#9 kształty

#10 przy tobie

#11 autoportret


#12 cicho sza


#13 błysk

#14 na talerzu

#15 płatki


#16 przytulnie

#17 w drodze

#18 poczuj - brak weny

#19 bez pośpiechu

#20 przyjemności

#21 detal


#22 odświętnie

#23 czerwienie



#24 do twarzy
# 25 choinka

#26 na zewnątrz

#27 skupienie

#28 ludzie


#29 ślady
#30 drobne przyjemności

Jestem ciekawa innych podsumowań.

Pozdrawiam

Joanna M-K



16 komentarze:

  1. Świetne skarpety! Zdjęcie numer 4 zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Przepiękne zdjęcia. Zdjęcie z wyzwania 4, 16, 23 i 27 są powalające. Nie mogłam oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi bardzo przyjemnie czytać takie miłe słowa, dziękuję

      Usuń
  3. Choineczka świetna a synek rzeczywiście przesłodki :) Ogólnie bardzo fajna całość ale te dwa zdjęcia najbardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu podglądałam Cie na Fb, nie ukończyłaś wyzwania ale i tak wypełniłaś większość podpunktów więc możesz być dumna z siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia;) Miło oglądać tak piękne i kreatywne fotografie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ostatnio z moją kreatywnością bardzo słabiutko.

      Usuń
  6. Ciekawe zdjęcia. Moi faworyci - 1,3,4,5,25. Co to za kino w 28?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kino we Wrocławiu w Magnolii:) Byłam wtedy na III części Hobbita:)

      Usuń
  7. Cały czas uczę się robić zdjęcia - metodą prób i błędów, równocześnie moja techniczna wiedza o aparacie Panasonic Lumix jest znikoma, pozdrawiam i będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D pierwszym krokiem powinno być przeczytanie instrukcji, ja swoją zawsze mam pod ręką i co jakiś czas do niej sięgam.

      Usuń
  8. SKUPIENIE I PŁATKI SĄ REWELACYJNE

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.