bawimy się hula hop

Przyszły wakacje i sobie poszły:( Za oknami już buro i zimno brrrr:( Po pracy od razu jadę do domu i zawsze jestem około 19.00, a jak wracam to jestem padnięta. I w ogóle nie mam czasu ani chęci aby chodzić na fitness albo na siłownię, a dbać o figurę trzeba.

Pewnego razu w internecie znalazłam HULA HOP, które ma za zadanie wyrzeźbić naszą talię. Mowa o HULA HOP POWER RING HOOP, które posiada wbudowane 56 kulek do masażu. Producent zapewnia, że podczas ćwiczeń spalimy więcej kalorii aniżeli podczas najbardziej wycieńczających ćwiczeń aerobicznych ( coś nie chce mi się w to wierzyć, ale spróbować zawsze można:)).

No zobaczymy czy będzie jakiś efekt. Aby otrzymać "jakiś efekt"  należy ćwiczyć 20 min. dziennie. Mnie na początek udaje się ćwiczyć 10 min. 

To życzcie mi powodzenia:)


Buziaczki i przyjemnego łikendu.




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.