jak to Asia nie ma silnej woli:P

Jednym z atutów dojazdu pociągiem do pracy to jest brak chodzenia na zakupy i tym samym wydawania dużej ilości ciężko zarobionych pieniążków:)

Ale zdarza się i tak, że Asia nie wytrzymuje napięcia i czasami zboczy z kursu Praca - Pociąg - Dom:P

I tak znowu wpadłam do Galerii i wydałam trochę kasy:)

Przede wszystkim jak zwykle zakupiłam lakiery, ja nie wiem co jest nie tak ... przecież mam ich tyle, że aż wstyd. Jak się koleżanka dowiedziała z pracy, że znowu jakieś lakiery kupiłam to mnie, normalnie na świecie OCHRZANIŁA .... no ja się jej nie dziwie ....

A oto one:




 na ten lakier skusiłam się w Marionnaud za 25 PLN - tak wiem drożyzna, ale nie wiem co mnie skusiło, mam nadzieję, ze będzie wart swojej ceny.


























a tu poniżej nabytki z VIRTUAL'a - zresztą jak widać:)

Dlaczego Zielony (156 - Look sa pretty)? Nie wiem, bo jest soczysty jak zielone jabłuszko, albo zielona wiosenna trawka:) Jeszcze nim nie malowałam paznokci, ale przyjdzie na to czas:)


 151 - Miss coquett - delikatny róż, idealny do pracy. Jak widać ma on w sobie delikatne, mieniące drobinki.





























Dobra już kończę o lakierach (tak wiem, to moja miłość).

A na sam koniec, kopertówka, którą zauważyłam z 2 miesiące temu w Carry i powiedziałam sobie, że jąkupię, ale dopiero wtedy, kiedy będą przeceny.
Nawet nie wiecie, jak moje oczy się uradowały jak ją zobaczyłam na wieszaku z przywieszką %%%%.
Z 99,99 PLN na 49,99 PLN. Więc interes ubity:)





























Dobra już kończę, przepraszam, za tak przydługi post:)

a i tak na koniec, gdzieś znalazłam na którymś blogu ciekawe postanowienie na Czerwiec ( tak wiem już powoli dobiega końca):


Pozdrawiam i życzę miłego oglądania meczu:)

Asia:)

17 komentarze:

  1. tez uwielbiam lakiery i mam ich sporo ;/
    piekne koorki wybralas :)
    mialam kiedys torebke z tego z czego jest Twoj portfel, ale szybko mi sczerniała ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczne kolory :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kopertówka, jutro lecę do Carry może u mnie jeszcze będą.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy lakier jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe swietne zdjecie na konci :D zielone jabluszko idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kopertówka WOW !!!! kupiłabym nawet za 99... gratuluję udanego łowu :)) pozdrawiam Asiu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie za to kocham carry. Niby nic tam nie ma ciekawego, a jak przychodzą wyprzedaże ( a tam potrafią być naprawdę spore) to można znaleźć właśnie takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony lakier bardzo na czasie, kopertówka też super. kocham wyprzedaze:))

    OdpowiedzUsuń
  9. zielony lakier i koperowka-cudenka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zielony lakier... *.* Uroczy i taki wakacyjny i letni! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. haha ta kartka na koniec powalająca;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten różowy jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.