Sarita Mandanna " Tygrysie Wzgórza"

Chciałabym Wam polecić dzisiaj przepiękną opowieść jaką są TYGRYSIE WZGÓRZA. Powieść ta jest nazywana Indyjskim Przeminęło z wiatrem. Nie potwierdzę tego, bo nigdy w życiu nie miałam styczność z "Przeminęło z wiatrem". Tak wiem wstyd.


" Wzloty i upadki tworzą nasz los na tym świecie;
serce zawsze jest ślepe, lecz prawdę widzi najlepiej"

To przysłowie z Kodagu rozpoczyna tę kolorową powieść, która ma miejsce w niezwykłych Indiach.

Historia rozgrywa się w latach 1878 - 1936, czyli lata I i II wojny światowej.

Co mnie urzekło w tej książce, to zapierające dech w piersiach przepiękne i bogate opisy tamtejszych okolic. Kolorowe gaje bambusowe, plantacje aromatycznej kawy i rozległe pola ryżowe, a nad nimi unoszące się czaple ...

Ta egzotyka ... coś z czym nigdy nie miałam styczności.

Polecam każdemu.

7 komentarze:

  1. nie miałam styczności ani z "Przemineło z wiatrem" ani z tą książką - może po nią siegne przy odrobinie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam tą książkę i miałam ogromną ochotę ją przeczytać... Ale ukradli mi ją w pociągu jak wracałam do domu...
    I obiecałam sobie, że pomimo całej mojej miłości do Indii po tą książkę nie sięgnę w najbliższym czasie...
    A przeminęło z wiatrem oglądałam całe - długi, że hej - prawie 4 godziny trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam jej jeszcze, ale jest w moim stylu więc chyba czas ją kupić ;D

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również życzę Ci wytrwałości w nadchodzącym tygodniu:)
    dla mnie będzie straszny- czeka mnie mnóstwo nauki do ostatnich 4 egzaminów:(

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja widziałam ją u mojej siostry i pewnie jej podkradnę:) Ja wróciłam do mojej ulubionej "Duma i uprzedzenie" Kocham i film i książkę...chyba nigdy się nie znudzi:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Yyyyy.... II wojna światowa to 1939r. Coś się nie zgadza w Twoim opisie :]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.