sobotni szopping

Ostatnimi czasy wyciągnęłam kartę kredytową i ją bezpiecznie schowałam, aby nikt nie miał do niej dostępu. A zwłaszcza jej właścicielka:) To bardzo kuszący przedmiot. Ale i tak jak w sobotę wstąpiłam do Magnolii to nie mogłam się oprzeć słowu SALE -60% -70% a nawet -90%. I wyszłam z paroma szmatkami:)
Na początku stwierdziłam, że nic nie powiem mężowi, ale niestety musiałam się pochwalić, jakoś to przeżyłam:)

Pierwsze co to rzuciły mi się rurki - są boskie i wygodne:) Camaieu - 39,-





No i jeszcze ten komin, który mnie urzekł swym kolorem, miękkością i drobnymi cekinkami:)
Camaieu - 24.90,-


No i prezent od męża:) DZIĘKUJĘ:)






A po sobotnim szoppingu, czas na przepyszną kawusię z dobrą lekturą:)


3 komentarze:

  1. Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come see the pictures Teuvo blog and tell all your friends why you should visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag to rise higher in my blog. Merry began 2011 years Teuvo Vehkalahti Finland

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się prezent od męża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like the pants!! :)

    www.thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.