odświeżanie szaf:D

Ten kto wymyślił KARTĘ KREDYTOWĄ powinien dostać N O B L A:D

Za każdym razem jak odwiedzę przypadkową galerię to każdy sklep zachęca mnie do ODŚWIEŻENIA SZAFY ... no nie będę ukrywać, że po części mają rację ... a to, że jestem mało asertywna, to do domu wróciłam z dwiema parami spodni - które są mi niezmiernie potrzebne:) i większym debetem na karcie kredytowej:(

A Wam jak idzie odświeżanie szaf?! 



Podkolanówki z CALZEDONIA para za 12,90 PLN - Pani sprzedająca chciała mi jeszcze zaproponować promocję, jak kupię 4 pary to 5 gratis - ja jednak podziękowałam:)



Cienie z INGLOTA nr 131 - tu też Pani zaproponowała mi wachlarz promocji - tu też się nie ugięłam:)



I zakup, z którego jestem bardzo zadowolona - spodenki, które leżą idealnie:)



Obowiązkowa wizyta w kawiarni:)


A tutaj parę drobiazgów z mojego mieszkanka:)



Życzę miłej niedzieli:)

Asia



24 komentarze:

  1. Moja karta bez debetu nie wiedziałaby, że żyje ;) Co do odświeżania - zacne zakupy, ja na razie zadowalam się tym, co mam ;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne cienie. właściwie w jakiej cenie są cienie z inglota w drogerii? myślałam nad tym, aby sobie skompletować z nich paletkę nudziaków, bo zazwyczaj nie podobają mi się te gotowe zestawy (ewentualnie połowy i tak bym nie używała...)
    dodaję Twojego bloga do obserwowanych, będzie mi bardzo miło, jeśli się odwdzięczysz tym samym ♥
    xoxo,
    Katherine.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy i ładne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great pictures!! The pants look awesome!! i like the colours! What a beautiful dream catcher!!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Grunt to byc nieugietym i nie dac sie omotac.. ;) czasem nie umiem odmowic i potem wracam z kilkoma niezbyt potrzebnymi rzeczami:/ ale mam mocne postanowienie poprawy:]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Obserwuje i zapraszam na http://makesomecolour.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach kawy na zakupach zawsze przyciąga ;p hehe i kusi :D
    fajne zakupy! widzę, że udane :))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. starbucks <3
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog :) oby tak dalej, jeszcze zajrzę z pewnością :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie tylko ja nie mogłam wrócić z zakupów bez dwóch par spodni ;). Sliczny blog! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rowniez pic kawe na zakupach obowiazkowo musi byc:)
    Podoba mi sie klimat na Twoim blogu z mila checia obserwuje i rowniez zapraszam domnie i jesli zechcesz zachecam do obserwowania bedzie mi bardzo milo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łapacz snów powinien już dawno być nad moim łóżkiem :) Nie dość, że jest wspaniały to może i łapał by te moje zły sny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No wiesz, każda rzecz się przydaje, coś o tym wiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o rzeczywiscie nawet z tej samej `serii` dziwne ze u ciebie nie bylo rozowych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiosenne 'szafowanie' :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma to jak zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hi nice pictures :)

    would love to follow each other, have a look :

    www.msstylebox.com

    xx mimi

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey Sweety,

    now I am dreaming;) Thanks.

    Wanna follow each other? I start right now;)

    Kisses from Berlin

    www.amihipnow.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.