z serii Asia kucharzy: zdrowe batoniki

Jakiś czas temu koleżanka z pracy poczęstowała mnie batonikami własnej roboty - pomysł zapożyczony z programu Wiem Co Jem:)

Batoniki były przepyszne i ja też postanowiłam coś takiego zrobić.
Do swojej wersji wykorzystałam:


płatki owsiane - miałam błyskawiczne a powinny być górskie, ale chciałam wykorzystać to co mam w domu:)

orzechy ziemne nie solone

sezam

morele suszone pokrojone

suszona żurawina

mleko skondensowane słodzone


Wszystko razem mieszamy, później do formy ( 25 cm x 36 cm ) wyłożonej papierem pergaminowym. Pieczemy 45 min w temp. 130 stopni.

A tu efekt mojej pracy:)































Pozdrawiam 

Asia:)

P.S. Zaraz robię grilla z moją marynatą - polecam każdemu:)

12 komentarze:

  1. mmm muszę zrobić, w twoim wykonaniu wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie 'królicze' jedzonko :D wygląda przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, ale pewnie ma sporo kalorii ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog ; ))
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniamiiiiii! ;D Coś mi się zdaje, że się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepysznie wyglądają i na pewno są zdrowe i smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. litościiiiiii :) ale mi smaka narobiłaś :D a 1 min temu jeszcze mi paluszki smakowały :D odłożyłam na bok haha! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja...zapisuję przepis!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.