zimowe wyzwanie #5 na okrągło

Na niektóre zdjęcia pomysł mam od zaraz. 
Nad niektórymi muszę dłużej pogłówkować, dlatego moje propozycje wyzwania będą nie po kolei.

Tak więc dzisiaj przedstawiam mój pomysł na 

#5 na okrągło

Od jakiegoś czasu próbuję zrobić sobie komin. 
Za pierwszym razem zrobiłam cały, ale stwierdziłam, że jednak efekt mnie nie zadawała.
W międzyczasie trafiłam na wzór bąbelkowy i od razu mi się spodobał. 
Wzór ten jest przedstawiony na zdjęciu, jednak wczoraj sprułam cały, bo się zawijał, ale w głowie mam już kolejny pomysł.

wzór bąbelkowy

włóczka szydełko
























Pozdrawiam

Joanna M-K

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.